Wizyta Recepturowa

W naszym Centrum Medycznym słuchamy naszych pacjentów, wciąż rozwijamy się, aby proces leczenia przebiegał szybko i komfortowo. Dlatego też zdecydowaliśmy się wprowadzić nowy typ wizyty dla naszych pacjentów - Wizytę recepturową.

Czym jest wizyta recepturowa

Wizyta recepturowa pozwala na zachowanie ciągłości procesu leczenia. Gdy leki, które przyjmujesz kończą się, możesz skontaktować się z rejestracją naszego centrum medycznego. Obsługa rejestracji przekaże informacje do lekarza prowadzącego o potrzebie wypisania recepty na kolejną dawkę leków. 

Gdy lekarz uzna, że kontynuacja leczenia przy użyciu danego leku jest zasadna, wypisze receptę na potrzebne leki.

Kto może skorzystać z wizyty recepturowej 

W Centrum Medycznym Viva Medica z wizyty recepturowej może skorzystać każda osoba, która :
  • Nie jest w trakcie trwania ciąży (wymagana wizyta stacjonarna lub on-line),
  • Ukończyła 18 rok życia,
  • W przypadku osoby nieletniej wizyte recepturową zamawia opiekun dziecka,
  • Odbyła wizytę stacjonarną u danego lekarza,
  • Na wizycie stacjonarnej nie zalecono wykonania dodatkowych badań lub odbycia kolejej wizyty stacjonarnej lub on- line,
  • Od czasu wizyty stacjonarnej nie mineło wiecej niż 6 miesięcy,
  • Jest to maksymalnie druga następująca po sobie wizyta recepturowa,

W jaki sposób odbiorę receptę ?

Kod recepty otrzymasz za pomocą wiadomości SMS.
Receptę możesz tez odebrać za pośrednictwem :
  • IKP - Internetowe Konto Pacjenta ( www.pacjent.gov.pl )
  • W aplikacji mObywatel
  • W aplikacji mojeIKP,

Pamiętaj !

* Czas ważności recepty to 30 dni po tym terminie nie ma możliwości jej realizacji,

* Jeśli recepta została wystawiona na 365 dni pamiętaj, aby pierwsze opakowanie leku wykupić przed upływem 30 dni

* W czasie wizyty recepturowej nie ma możliwości wydania recepty na leki z grupy P albo N oraz na antybiotyki

Jak przebiega płatność za wizytę recepturową ?

Gdy lekarz uzna, że kontynuacja leczenia przy użyciu danego leku jest zasadna, rejestracja naszego Centrum Medycznego skontaktuje się z Tobą z prośbą o dokonanie płatności. 

Płatność możesz dokonać : 
  • Podczas rozmowy telefonicznej podając kod BLIK 
  • Przelewem przesyłając potwierdzenie na naszą skrzynkę e-mail: info@cm-vivamedica.pl/new-web-proformat
  • Płacąc kartą lub gotówką stacjonarnie w Centrum Medycznym Viva Medica

Specjaliści

dr n. med. Magdalena Koba- Wszędybył

Flaga
Internista, Reumatolog

Lek. dent. Joanna Radziszewska

FlagaFlaga
Medycyna Estetyczna, Stomatologia