Wizyta Recepturowa

W naszym Centrum Medycznym słuchamy naszych pacjentów, wciąż rozwijamy się, aby proces leczenia przebiegał szybko i komfortowo. Dlatego też zdecydowaliśmy się wprowadzić nowy typ wizyty dla naszych pacjentów - Wizytę recepturową.

Czym jest wizyta recepturowa

Wizyta recepturowa pozwala na zachowanie ciągłości procesu leczenia. Gdy leki, które przyjmujesz kończą się, możesz skontaktować się z rejestracją naszego centrum medycznego. Obsługa rejestracji przekaże informacje do lekarza prowadzącego o potrzebie wypisania recepty na kolejną dawkę leków. 

Gdy lekarz uzna, że kontynuacja leczenia przy użyciu danego leku jest zasadna, wypisze receptę na potrzebne leki.

Kto może skorzystać z wizyty recepturowej 

W Centrum Medycznym Viva Medica z wizyty recepturowej może skorzystać każda
osoba, która :

+  

+  
+  

+  



+  
+

Nie jest w trakcie trwania ciąży (wymagana wizyta stacjonarna lub on-line),

Ukończyła 18 rok życia,

W przypadku osoby nieletniej wizyte recepturową zamawia opiekun dziecka,

Odbyła wizytę stacjonarną u danego lekarza,

Na wizycie stacjonarnej nie zalecono wykonania dodatkowych badań lub odbycia kolejej wizyty stacjonarnej lub on- line,

Od czasu wizyty stacjonarnej nie mineło wiecej niż 6 miesięcy,

Jest to maksymalnie druga następująca po sobie wizyta receptorowa,

W jaki sposób odbiorę receptę ?

Kod recepty otrzymasz za pomocą wiadomości SMS.

Receptę możesz tez odebrać za pośrednictwem :


- IKP - Internetowe Konto Pacjenta ( www.pacjent.gov.pl )

- W aplikacji mObywatel

- W aplikacji mojeIKP,

*

Pamiętaj !

* Czas ważności recepty to 30 dni po tym terminie nie ma możliwości jej realizacji,

* Jeśli recepta została wystawiona na 365 dni pamiętaj, aby pierwsze opakowanie leku wykupić przed upływem 30 dni

* W czasie wizyty recepturowej nie ma możliwości wydania recepty na leki z grupy P albo N oraz na antybiotyki

*

Jak przebiega płatność za wizytę recepturową ?

Gdy lekarz uzna, że kontynuacja leczenia przy użyciu danego leku jest zasadna, rejestracja naszego Centrum Medycznego skontaktuje się z Tobą z prośbą o dokonanie płatności. 

Płatność możesz dokonać : 

+ Podczas rozmowy telefonicznej podając kod BLIK 

+ Przelewem przesyłając potwierdzenie na naszą skrzynkę e-mail:

info@cm-vivamedica.pl

+ Płacąc kartą lub gotówką stacjonarnie w Centrum Medycznym Viva Medica